2012. január 22., vasárnap

Indulás

Rég óta tervezem elindítani ezt az oldalt, talán túl sokat is halogattam. Végre van egy kis ráérő időm, és nekikezdek.

Nem szeretem a sok mellébeszélést, tudjuk le a bemutatkozást gyorsan. Amit rólam tudni kell: nem tartom magam pénzügyi zseninek, de szerintem nem kell feltétlenül zseninek lenni ahhoz, hogy az ember észrevegyen ezt-azt, és nekiálljon gondolkodni. Ha a józan ész megvan, az üzleti érzék már jön magától.

Már a World of Warcraft-ban is nagyon élveztem a kereskedést, képes voltam fél napokat az Aukciós Ház (AH) előtt tölteni. Főleg azért tetszett, mert annyira egyszerű volt aranyat keresni. Volt aki fél napokat farmolt, mégsem tellett neki semmire. Én meg játszva annyi aranyat szedtem ki az AH-ból 20 perc alatt, amennyiért ő egész nap melózott.

Ez a könnyűség volt viszont az, amiért gyorsan rá lehetett unni a dologra. Miután játékon belül mindent megvettem, amit csak meg lehetett venni, és a felesleges pénzt beraktam a klánunk bankjába, rájöttem, hogy már nem vonz az egész. Nincs miért felhalmozni azt a rengeteg virtuális aranyat.

Ez teljesen meg fog változni a Diablo 3-ban. Nem csak a játékon belül kereskedhetünk, de ki is vehetjük a virtuális tárgyak adás-vételével megszerzett pénzünk, és valódi pénzre válthatjuk. Nem akartam elhinni, amikor először meghallottam ezt a hírt. Mindig is erre vágytam.

Ebben a blogban arról lesz szó, hogy lehet játszva pénzt keresni a Diablo 3 két Aukciós Házát használva.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése